loading...
جهان فان
sajjad.s بازدید : 52 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

آيا ميدانيد جرارد پيكه با شكيرا نامزد كرده در حالي كه شكيرا يكي از طرفداران شديد رئال مادريد است و حتي در زمان تعطيلي لاليگا در برنابئو كنسرت هاي خود را اجرا مي كند. ( آخه چرا با اون درا‌ز ، تو كه رئالي بودي)

_ آيا ميدانيد ديويد بكهام تاكنون به دليل فساد اخلاقي 3 بار با همسرش دعوا كرده و يك بار براي معذرت خواهي يك سرويس جواهرات صورتي به ارزش يك ميليون دلار به او داده است.( از بكهام بعيد نيست)

_ آيا ميدانيد رافائل نادال از هواداران متعصب رئال مادريد است و ارتباط نزديكي با ايكر كاسياس دارد.( اي جونم نادال از اول ازش خوشم ميومد)

_ آيا ميدانيد ليونل مسي در سن 23 سالگي با يك زن آرژانتيني به نام سابرينا راوالي كه يك مدل هستش رابطه ي نامشروع داشته است و تعجب همگان را بر انگيخته است. (همينا هستن فوتبال رو نجس ميكنن)

_ آيا ميدانيد تا روز هاي پاياني سال 2010 رائول و گوتي دو بازيكن برجسته رئال مادريد 1283 مسابقه دادند ، 400 گل زدند و 31 عنوان قهرماني كسب كردند. گوتي يك چهارم قرن را با رئال سپري كرد. او در سال 1985 عضو تيم جوانان رئال مادريد شد. رائول نيز در طول سال هاي كه در اين تيم بود 323 گل به ثمر رساند و در 741 مسابقه حضور يافت كه بيش از هر فوتباليست اسپانيايي است. (اي جونم رائول و گوتي)

_ آيا ميدانيد باشگاه رئال در سال 1902 تاسيس شد و اولين بازي خود را در 19 مي 1902 تجربه كرد.

_ آيا ميدانيد رئال مادريد يكي از 3 تيمي است كه تا حالا به دسته پايين سقوط نكرده است . ( 2 تيم ديگه بارسلونا و اتلتيك بيلبائو هستند)

_ آيا ميدانيد رئال مادريد نخستين تيم اسپانيايي هستش كه در ليگ هاي اروپايي بازي كرده است. (در سال 1955)

_ آيا ميدانيد اولين  مدير رسمي رئال آرتور جانسون بوده است و طولاني ترين مدت زمان مديريت بر حسب زمان و بازي ميگل مونيز با 15 سال و 604 بازي بوده است.

_ آيا ميدانيد گران ترين خريد رئال مربوط به كريستانو رونالدو با رقم 80 ميليون يورو است و گران ترين فروش رئال مربوط به به روبينيو به منچستر سيتي با رقم 32.5 ميليون يورو مي باشد.

_ آيا ميدانيد اولين بازيكن ملي پوش رئال خوآن مونيادين در سال 1992 بود و لوئيز فيگو با 129 بازي ملي دركل بازيگري خود ركورد دار بيشترين بازي ملي به عنوان بازيكن رئال بوده اما بيشترين بازي ملي در زمان عضويت در رئال مادريد مربوط به كاسياس با 116 بازي ملي هستش.

_ آيا ميدانيد رئال مادريد در اولين بازي ملي خود در لاليگا در سال 1929 ، 6 بر 0 پيروز شد و دراولين بازي جام حذفي  3 بر 1 باخت.

_ آيا ميدانيد بهترين برد رئال در لاليگا مربوط به برد 11 بر 2 در سال 1959 مي شود و بهترين برد در جام حذفي مربوط به برد 11 بر 1 مي شود و بهترين برد اين تيم در بازي هاي اروپايي مرلوط به برد 9 بر 0 در سال 1961 مي شود . همچنين سنگين ترين شكست اين تيم مربوط به باخت 8 بر 1 در سال 1929 در برار اسپانيول مي شود

sajjad.s بازدید : 34 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

بازیکنان خارجی رمز و راز های زیادی در زندگی خود دارند که کمتر کسی از آن ها مطلع است ...

آیا میدانید لیونل مسی تا کنون 3 تا نامزد داشته است ، با اولی خودش دعوا می کند ، دومی را مادرش نمی پسندد و با سومی در حال گفت و گو است .

 

 

آیا می دانید رنگ چشم های پپ گواردیولا بلوطی کم رنگ است .

 

 

آیا می دانید دیوید بکهام تاکنون به دلیل فساد اخلاقی اش 3 بار با همسرش دعوا کرده و یک بار برای معذرت خواهی یک سرویس جواهرات صورتی به ارزش یک میلیون دلار به او داده است .

 

 

 

 آیا می دانید  ویکتور والدز دروازه بان اول بارسلونا در تظاهرات روز پنجشنبه علیه دولت شرکت داشته است.

 

 

آیا می دانید جراد پیکه با شکیرا نامزد کرده است درحالی که شکیرا یکی از طرفتاران شدید رئال مادرید است و حتی در زمان طعتیلی لالیگا در برنابئو کنسرت های خود را اجرا می کند .

 

 

 

 

آیا می دانید فرهاد مجیدی در سال 2010 با کسب 63473 رای به عنوان محبوب ترین بازیکن سال انتخاب شد و کریم باقری در این رتبه بندی جایگاه دوم را نصیب خود کرد، در حالی که لیونل مسی رده ی دهم را به خود اختصاص داد .

 

 

آیا می دانید تمام ورزشگاه  نیوکمپ به مانیتور های لمسی مجهز است .

 

 

 

آیا می دانید لیونل مسی در حال حاضر یک لامبورگینی مشکی دارد .

 

 

 

آیا می دانید دیوید بکهام بالاخره در تابستان صاحب یک فرزند دختر می شوند .ویکتوریا و بکهام سه فرزند پسر دارند: بروکلین ۱۱ ساله ، رمئو ۸ ساله و کروز ۵ ساله .

 

 

 

آیا می دانید رافائل نادال از هواداران متعصب رئال مادرید است و ارتباط  نزدیکی با ایکر کاسیاس دارد .

 

 

 

آیا می دانید کاکا به تازگی صاحب فرزند شده است .

 

 

 

 

آیا می دانید ژاوی به دلیل علاقه ی بیش از حد به فوتبال خیلی چیز ها را فراموش می کرده ، برای مثال یک بار سال نو را فراموش کرده بود و تا ساعت 12 شب که توسط مادرش پیدا شود مشغول بازی فوتبال بوده است ، نتیجه ی این بازی 51 بر 50 بوده است .

 

 

 

آیا می دانید لیونل مسی علاقه ی بسیاری به ساعت مچی دارد .

sajjad.s بازدید : 59 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
یک خانم از جمهوری آذربایجان پس از زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را کاملا تغییر داد.
"فاطمه فتحعلی اوا" خانمی که حرفه رقاصی داشت پس از بازگشت از مشهد و زیارت امام رضا (ع) به کشورش گفت: من نزدیک تر شدن به خدا را درک می کنم لازمه این کار ترک حرفه ام است و من تصمیم قاطع و راسخ خود را در این باره اتخاذ کرده ام.
 
وی افزود: دیدار از مشهد و زیارت یکی از بزرگترین رویاهای من بود. اکنون مردم مرا "مشهدی خانم" صدا می کنند … و من احساس خوشحالی بسیاری می کنم.
وی همچنین گفت که در هنگام نماز از خداوند خواسته است تا برای کنار گذاشتن شغلش به او کمک کند.
فاطمه فتحعلی اوا افزود: شاید این درخواست من تعجب ها را برانگیزد اما من از خداوند خواستم تا بابی جدید را در برابر من بازکند تا دیگر به کار قبلی خود ادامه ندهم.
"فتحعلی اوا" ابراز امیدواری کرد که دیگر آذری ها هم شانس و فرصت زیارت حرم امام رضا (ع) را داشته باشند تا بتوانند به باور کامل خدا برسند.
sajjad.s بازدید : 40 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
به گزارش ایران ناز به نقل از خراسان: چند روز قبل دختر 19 ساله ای با مراجعه به مأموران انتظامی مشهد گفت: در ابتدای بولوار آزادی سوار یک دستگاه پراید سفید رنگ شدم و می خواستم به خیابان طبرسی بروم اما هنوز راننده جوان مسیر زیادی را طی نکرده بود که 2 جوان دیگر را هم که از دوستانش بودند سوار کرد.
من که از حرکات و رفتار آن ها متوجه شدم قصد شومی دارند از راننده خواستم مرا پیاده کند اما یکی از آن ها چاقویی را بیرون آورد و مرا تهدید به مرگ کرد. در این لحظه راننده به سمت جاده قدیم قوچان تغییر مسیر داد و من که وحشت زده بودم هیچ کاری نمی توانستم انجام بدهم.
این دختر جوان ادامه داد: آن ها مرا به یک کارگاه صنعتی در جاده فردوسی بردند و پس از آن که گوشی تلفن همراه و کیفم را به زور از من گرفتند با همدستی نگهبان کارگاه که او نیز از دوستانشان بود مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.
با اعلام شکایت این دختر و با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده به شعبه مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی ارجاع و تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری 4 جوان مذکور آغاز شد.
وقتی کارآگاهان به کارگاهی که دختر جوان اعلام کرده بود رفتند هیچ کس را آن جا ندیدند اما بررسی های آنان با پی گیری گوشی تلفن همراه مسروقه دختر جوان وارد مرحله جدیدی شد. کارآگاهان که موفق شده بودند شماره تلفن یکی از متهمان را به دست آورند او را در یک عملیات پلیسی در اطراف پارک ملت دستگیر کردند.
با اعتراف این جوان 20 ساله، کارآگاهان 2 تن دیگر از همدستان او را نیز به دام انداختند اما نگهبان کارگاه تولیدی که متوجه ماجرا شده بود همچنان متواری بود تا این که صبح روز گذشته او نیز طی یک عملیات غافلگیرانه در جاده قدیم قوچان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
به دستور مقام قضایی در شعبه 811 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهمان به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف، تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفتند و به ارتکاب جرم اعتراف کردند.
sajjad.s بازدید : 48 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
ایران ناز، باید روی واژه خلاق در اینجا تأکید کنم. ما خیلی از افرادی را که در این لیست معرفی شده اند نمی شناسیم ولی کار آنها در دنیای فناوری و زندگی عادی مردم، تأثیرگذار بوده اند.

مثلا ما واداح خانفار شبکه الجزیره را که نقشی مهمی در پوشش خبری تظاهرات مردم مصر علیه دیکتاتوری مبارک نداشت نمی شناسیم، یا نمی دانیم مغز متفکر iOS، اسکات فورستال بوده است، یا اصلا به نام الکس کیپمن، که نقش اساسی در ساخته شدن کینکت مایکروسافت داشت، برنخورده ایم.

فهرست جالب فست کمپانی، چنین افرادی خلاقی را به معرفی می کند، این فهرست به ما می گوید که اینستاگرام یا اپ فلیپ بورد با تلاش چه کسانی در اختیار ما قرار داده شده است و شما را با میکائیل هد، رئیس شرکت Rovio که با بازی پرندگان خشمگین، ساعت ها همگی ما را سرگرم کرده است، آشنا می کند.

 
دختر ایرانی در فهرست خلاق ترینهای دنیای تکنولوژی!
در این فهرست چشمم به نام شهرزاد رفعتی برخورد، فست کپمانی در مورد او توضیح داده است که: شهرزاد رفعتی در سال ۲۰۰۰ برای تحصیل در علوم کامپیوتری از تهران به ونکوور رفت و در آنجا شرکتی به نامBroadbandTV را تأسیس نمود، شرکتی که به دوره هراس شرکت های بزرگی مانند برادران وارنر، سونی، EA و یا NBA از اینترنت خاتمه داد.

همه آنها از اینترنت به خاطر نقض کپی رایت می ترسیدند. اما فناوری ای که شرکت BroadbandTV فراهم آورده است، محتوای مشمول کپی رایت را نه تها در یوتیوب بلکه در هر فضای دیگری که امکان آپلود ویدئو در ان باشد، تشخیص می دهد.

بر این اساس، برای مثال در عرض دو سال گذشته، هزاران ویدئو از مسابقات ورزشی که قانونا تحت مالکیت NBA یا اتحادیه بسکتبال آمریکا بودند، و بدون اجازه آپلود شده بودند، تشخیص داده شدند.

sajjad.s بازدید : 30 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
اقدام بی رحمانه مادری به دختر 14 ساله اش+عکس

 

وطن امروز: دختر هلندی قربانی نقشه شوم مادر حسودش شد و به قتل رسید.

 

این زن اروپایی دوست نداشت شوهرش تنها دخترشان را بیشتر از او دوست داشته باشد.

 

هفتم ژوئن 2011 میلادی‌ (17 خرداد‌ماه سال‌جاری‌) پلیس آمستردام در جریان یک جنایت عجیب قرار گرفت که ابتدا به نظر می‌رسید دختر 14 ساله خودکشی کرده است چرا که درها و قفل‌های ورودی سالم بودند و هیچ به هم‌ریختگی یا شکستگی‌ای در اثاثیه منزل وجود نداشت و مهم‌تر اینکه سرقت نیز در خانه صورت نگرفته بود.

 

در بررسی‌های نخست بازرسان پلیس احتمال دادند دختر 14 ساله در غیاب دیگر اعضای خانواده‌اش با انگیزه مرموزی در حالت روانی خاص خودکشی کرده است اما تجسس‌های پزشکی‌قانونی از وجود ضرباتی به سر دختر 14 ساله خبر داد که فرضیه مرگ خود‌خواسته را حذف کرد و تیم پلیسی خود را در برابر قتلی خاموش دید.

 

بازپرس پرونده به دنبال ردپایی از عاملان این جنایت تحقیقات خود را از پدر و مادر «جوزفین» آغاز کرد. مادر جوزفین در بازجویی‌ها به ماموران گفت: وقتی صبح می‌خواستم برای خرید بیرون بروم هرچه دخترم را صدا کردم تا همراه من بیاید، نپذیرفت و نیامد.

 

زمانی که خرید کردم همزمان با همسرم که از سرکار بازگشته بود به خانه رسیدم و هرچه به دنبال جوزفین گشتم پیدایش نکردم تا اینکه جسد وی را داخل حیاط خانه‌مان پیدا کردیم. او خود را از پشت‌بام به پایین پرتاب کرده بود.

 

با ادعاهای این زن، پلیس دست به تحقیق از پدر جوزفین زد.

 

مرد 40 ساله به ماموران گفت: مدتی بود که جوزفین دچار رفتارهای عصبی شده بود، نصیحت هم کارساز نبود تا اینکه شب پیش از حادثه به اتفاق هم به میهمانی رفتیم. ابتدا خستگی را بهانه کرد تا زود‌تر به خانه بازگردیم ولی با گذشت زمان با بهانه‌گیری‌های بچگانه مادرش را عصبانی کرد.

 

جوزفین تنها بچه خانواده بود به همین خاطر از هر محبتی بی‌نیاز بود و هرچه می‌خواست بلافاصله فراهم می‌شد.

 

من و مادرش خیلی دوستش داشتیم ولی مادرش از رفتارهای وی به تنگ آمده بود و مدام از من می‌خواست او را تنبیه کنم ولی من این کار را نمی‌کردم.

 

با ادعای این مرد، کارآگاهان بازجویی از مادر جوزفین را در دستور کار خود قرار دادند.

 

این زن وقتی همسرش را در بازجویی‌ها دید اتهام قتل را پذیرفت و گفت: وقتی ازدواج کردم از آنجایی که همسرم خیلی بچه دوست داشت تصمیم گرفتیم خیلی سریع بچه‌دار شویم ولی من نازا بودم و مانند موش آزمایشگاهی خود را به پزشکان سپردم تا درمانی برایم بیندیشند.

 

سرانجام پس از 10 سال صاحب دختری شدم. هیچ وقت شادی آن دوران را فراموش نمی‌کنم؛ زندگی‌ام رنگ و بوی تازه به خود گرفته بود اما این شادی‌ها با بزرگ‌تر شدن جوزفین روز‌به‌روز رنگ می‌باخت. دختر خودخواهی بود هرچه می‌خواست باید به دست می‌آورد. به من و پدرش بی‌محلی می‌کرد و خودش را برتر از دیگران می‌دانست، خسته شده بودم، رفتارهایش برایم غیرقابل تحمل بود، پدرش مرا از یاد برده بود، دیگر زن رویاهایش نبودم، بی‌محلی‌های او هم به این جنون افزوده بود.

sajjad.s بازدید : 89 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

سانه های اجتماعی قصد دارند این دانشجوی عراقی را یک شبه به یک ستاره تبدیل کنند. به گزارش ایران ناز آلبوم تصاویر احمد أنجل بیش از  یک میلیون بار کلیک خورده است. و حالا از او به عنوان یکی از ستاره های مردم پسند یاد میشود.

 پس از مصاحبه با یک روزنامه مهم انگلیسی زبان، حالا این دانشجوی دارو سازی عراقی و مدل پاره وقت می خواهد بر فراز جهان بدرخشد. بنا بر این گزارش، یکی از رسانه های منطقه، با خوشحالی، درباره أنجل نوشت: پسر عراقی که هوش از سر عالم برد! و یکی از کاربران هم در صفحه او نوشت: تو پادشاه عالم خواهی شد!
 این آقا پسر خود را زیباترین مرد جهان می داند! (عکس)
sajjad.s بازدید : 46 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

فرمتی است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مثل Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.
به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایل را به صورت PDF بگیرند، چون ممکن است در کامپیوتری که می خواهند از آن فایل استفاده کنند نرم افزار سازنده ی فایل وجود نداشته باشد.

 چگونه PDF بخوانیم؟

برای این که بتوانیم یک فایل PDF را بخوانیم باید از نرم افزار Adobe Acrobat Reader استفاده کنیم. این نرم افزار را می توانیم از سایت www.Adobe.com/acrobat به راحتی download کنیم.
برای download کردن یک فایل PDF به جای آن که روی لینک آن کلیک کنیم، بهتر است ابتدا کلیک راست کنیم و بعد Save target as را انتخاب کنیم تا فایل بر روی کامپیوترمان ذخیره شود تا به راحتی بتوانیم آن فایل را باز کنیم و اطلاعات درونی اش را ببینیم.

sajjad.s بازدید : 48 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

راستش اولین باری که می خواستم یک سیستم را مونتاژ کنم چیزی در مورد اسمبل قطعات کامپیوتری نمی دونستم، اصلا قطعات را لمس هم نکرده بودم. رفتم داخل یک شرکتی برای کارآموزی و روز اول قطعات و کیس را گذاشتن جلوی من و یک توضیح مختصری دادن گفتن شروع کن. اولش ترسیدم که قطعات را اشتباه جا بزنم ولی بعدش همه را سر جاشون گذاشتم و خدا را شکر اتفاقی هم نیفتاد. حالا برای شما توضیح می دهم که چطوری این کار را انجام دهید و ببینید که چقدر راحت انجام می شود.

 هترین بخش درباره ی سخت افزار کامپیوتر این است که آن ها سر جای خودشون نصب شده باشند، آنها جاهای مشخصی دارند که نصب بشوند؛ مگر اینکه شما بخواهید آزمایش کنید که جاهایشان را تغییر دهید. من در این مقاله، سعی می کنم به شما بگویم که چگونه مهم ترین قطعه ی سخت افزاری یعنی مادربورد را نصب کنید و به شما توصیه می کنم که هر قطعه را حتما سر جای خودش نصب کنید.
حالا می بینیم که چه چیزهایی لازم داریم. روشن است که ما برای شروع یک مادربورد نیاز داریم. نیازهای بعدی ما یک جعبه (کیس) و یک پردازنده ی مرکزی (CPU) است.

sajjad.s بازدید : 48 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

در ویندوز ها قابلیتی وجود دارد که سیستم عامل می تواند توسط آن دیسک موجود در درایو را تشخیص بدهد که به آن AutoRun می گویند. در محیط ویندوز وقتی که دیسکی را در درایو قرار می دهید، سیستم عامل دنبال فایلی به نام AUTORUN.INF می گردد که فایل متنی است که می توانید آن را با Note Pad ایجاد کنید.

 توانایی های فایل AUTORUN.INF چیست؟

1- مسیر و نام برنامه های اجرایی را نشان می دهد تا به صورت خودکار بعد از این که دیسک را در درایو قرار دادید اجرا شود.
2- آیکون مورد نظر را به جای آیکون پیش فرض درایو قرار می دهد.
3- متن مورد نظر را به جای متن پیش فرض می گذارد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام به سايت تفرحي و سرگرمي و آموزشي جهان فان خوش آمديد. لطفا نظات خود را بيان بفرماييد. موفق باشيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح مطالب را چونه ميبينيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 174
  • بازدید کلی : 6,309