loading...
جهان فان
sajjad.s بازدید : 65 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
من عشق را در تو

          تو را در دل…

    دل را در موقع تپیدن..

                                  و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم

من غم رادر سکوت

            سکوت را در شب

    شب را در بستر

                   …و بستر را برای اندیشیدن به خاطر تو …

                                  ….دوست دارم

من بهار را به خاطر شکوفه های

                  زندگی را به خاطر زیبایی اش

                       …..وزیبایی اش را به خاطر تو دوست دارم

و من دنیا را به خاطر خدایش

           خدایی که تو را خلق کرد …دوست دارم

 
دنیا را به خاطر خدایش
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به سايت تفرحي و سرگرمي و آموزشي جهان فان خوش آمديد. لطفا نظات خود را بيان بفرماييد. موفق باشيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح مطالب را چونه ميبينيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 6,298