loading...
جهان فان
sajjad.s بازدید : 64 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (1)
عکس بوسیدن بازیگر سرشناس آمریکایی توسط محمد البرادعی به شدت مورد اهمیت شهروندان مصری قرار گرفته است.

به گزارش ایران ناز مشکلات و موانع واقعی در برابر دولت جدید مصر قرار خواهد گرفت. این عبارتی بود که محمد البرادعی رییس سابق سازمان بین المللی انرژی اتمی و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مصر که چندی پیش از قصد خود برای نامزد شدن انصراف داد، آخرین مقاله خود را با آن آغاز کرد.

این مقاله در روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز منتشر شد و به گفته کارشناسان مسائل سیاسی مصر و جهان عرب، از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا پیش بینی های زیادی درباره آینده سیاسی مصر و وضعیت جاری در فرایند سیاسی این کشور در آن بیان شده بود. او حتی در این مقاله تصمیم خود برای انصراف از نامزد شدن را رسما اعلام کرد.

 
جنجالی شدن بوسیدن بازیگر معروف هالیوود! +عکس
اما به رغم انتشار این مقاله مهم، شهروندان مصر بیشتر از آن به عکس بوسیدن آنجلینا جولیا بازیگر سرشناس سینماهای آمریکا توسط البرادعی اهمیت دادند و طی چند روز اخیر عکس آن در صفحات مختلف سایت های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر به طور گسترده پخش شده است.

این عکس به جشنواره سینمایی برلین اختصاص دارد که در آن البرادعی به آنجلینا جولی تندیس داد و پس از اهدای این تندیس او را بوسید. آنجلینا جولی در این جشنواره به عنوان بهترین بازیگر که در فیلم سرزمین خون و عسل معرفی شد و لقب بهترین بازیگر سینما برای صلح را به خود اختصاص داد.

وألقى الدکتور البرادعى کلمة فی احتفالیة السینما من أجل السلام بمهرجان برلین، تناولت الربیع العربى أکد فیها أن ثقافة الخوف قد ذهبت بلا عودة.

sajjad.s بازدید : 102 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

خوش اندام ترین زن جهان با 66 سال سن + عکس

در نظر سنجی که توسط یک باشگاه بدن سازی در لس آنجلس صورت گرفت این بازیگر انگلیسی با پشت سر گذاشتن ال مک پرسن بازیگر و مانکن استرالیایی ، جنیفر لوپز و پیپا میدلتون خوش اندام ترین زن انتخاب شد.
 
هلن میرن در نظرسنجی که 2000 نفر در آن حضور داشتند  با 18 % آرا مقام نخست را بدست آورد و مک پرسن 48 ساله با 10% آرا دوم شد.

جنیفر لوپز با 6.6 % ، پیپا میدلتون خواهر کیت میدلتون ، عروس خاندان سلطنتی انگلستان ، با 4 % آرا و کیت وینسلت بازیگر هالیوود با 3.9% آرا  در رده سوم  تا پنجم قرار گرفتند.

در میان مردان نیز دیوید بکهام فوتبالیست انگلیسی با 21% ، دنیل کریگ بازیگر انگلیسی با 15.75% و سوپر استار هالیوود جانی دپ با 10.25 % آرا به ترتیب مقام های اول تا سوم خوش اندام ترین مرد جهان را به خود اختصاص دادند.
sajjad.s بازدید : 36 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

- گورستان زیر زمینی پاریس

 
پنج مکان زیرزمینی عجیب و مرموز در دنیا! (+عکس)
این گورستان قرون وسطایی در پایان قرن ۱۸ به دستور دولت برای ایجاد گورهای دسته جمعی بنا شد. این قبرستان عجیب و وحشتناک در زیر شهر پاریس واقع شده است. در بعضی از مکان های این قبرستان جمجمه ها و اسکلت ها را به شکل صلیب در کنار هم قرار داده اند. بخشی از گورستان به موزه تبدیل شده و عموم مردم از آن بازدید می کنند.

2- کوپر پدی در جنوب استرالیا

 
پنج مکان زیرزمینی عجیب و مرموز در دنیا! (+عکس)
کوپر پدی یکی از عجیب ترین مکان های دنیا است.این مکان زیر زمینی یکی از غنی ترین منابع عقیق است. پس از کشف یک عقیق بزرگ در سال ۱۹۱۵ توسط یک کارگر باعث شد عده زیادی برای کشف عقیق به این محل هجوم بیاورند و آن را حفر کنند. پس از مدتی این معدن به یک شهر بزرگ زیر زمینی تبدیل شد که شامل کلیسا, هتل, مغازه و حتی زمین گلف است.

3- غار باتو در مالزی

 
پنج مکان زیرزمینی عجیب و مرموز در دنیا! (+عکس)
این غار در سال ۱۸۸۱ میلادی به وسیله یک جستجو گر امریکایی کشف شد. در شمال شهر کوالالامپور و در حدود ۱۱ کیلومتری مرکز آن واقع گردیده. این مکان در طول دوران استعمار به عنوان یک منطقه تفریحی و پس از آن به عنوان مخفیگاهی برای کمونیست ها بود و امروزه به عنوان محل مهمی برای عبادت و پرستش هندوهاست.

این محل در ایام عید هندوها مملو از جمعیتی می شود که با دیدن هزاران عابد حیرت زده می شوند! بدن های این عابدان با قلاب ها و سوزن ها و سیخ های فلزی سوراخ شده و منظره های عجیب و خشنی را به وجود آورده است. در این محل پلکانی بزرگ با ۲۷۲ پله وجود دارد که بازدیدکنندگان با بالا رفتن از آن به داخل معبد هدایت می شوند.

4- معدن شفابخش رادون در مونتانا

 
پنج مکان زیرزمینی عجیب و مرموز در دنیا! (+عکس)
این معدن در سال ۱۹۲۴ برای استخراج نقره و سرب ایجاد شد اما مدتی بعد به دلیل داشتن مواد رادیواکتیو و گازهای مضر رادون تعطیل شد. در سال ۱۹۴۹ یک خانم که از معدن بازدید می کرد بعد از چند بار رفت و آمد متوجه شد که بیماری نادرش درمان شده و هیچ اثری از آن نیست. بعد از تحقیقات متوجه شدند که دوز این مواد بسیار کم است و مکان مناسب برای پرتو درمانی و درمان بیماری های نادر است. صاحبان این معدن به شما توصیه می‌کنند برای ساعاتی در این مکان استراحت کنید و لذت ببرید.

5- معدن نمک ویلیچکا در کراکف لهستان

 
پنج مکان زیرزمینی عجیب و مرموز در دنیا! (+عکس)
معدن نمک ویلیچکا در نزدیکی شهر کراکف قرار دارد که یکی از قدیمی‌ترین معادن نمک در حال کار جهان است. این معدن که از قرن سیزدهم میلادی تا سال ۲۰۰۷ به صورت مداوم در حال تولید نمک بوده، بیش از ۳۰۰ کیلومتر طول داشته و به لطف ده‌ها مجسمه و یک صومعه که در بدنه صخره‌های کوهستانی آن ایجاد شده یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور لهستان به شمار می‌رود.
 
گردشگران می‌توانند مناطق مختلفی همچون اتاقی بزرگ با دیوارهای نمکی، دریاچه‌ای زیرزمینی و نمایشگاه‌هایی از تاریخ معدن نمک را در این مکان تماشا کنند. در حدود ۱,۲ میلیون نفر سالانه از این معدن بازدید می‌کنند.
sajjad.s بازدید : 42 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
زندگی برای انا استفانز دختر هفت ساله واقعا معنای دیگری پیدا کرده است. او تا یک ماه قبل تومور سرطانی در مغزش داشت و احتمال زنده ماندش کم بود. اما یک عمل جراحی موفق او را به زندگی برگرداند و حالا او دوران نقاهت را در منزل و کنار والدینش می گذراند.
 
با این همه عوارض جانبی این عمل سبب شده تا او دقایق زیادی را به مسائل ساده بخندد و به قولی حسابی خوش خنده باشد . مادر۴۰ ساله او درباره این موضوع می گوید:«به بیمارستان که رفتیم خیلی نگران بودیم اما او دختر شجاعی بود و خیلی زود صدای خنده هر سه نفر ما در کل آن طبقه پیچید. »

به گفته پزشکان این عادت جدید انا ناشی از آسیبی است که به بخشی از سیستم عصبی او وارد آمده و معمولا افرادی که دچار تومورهای مغزی می شوند و بعد تحت عمل جراحی قرار می گیرند افسرده و یا بیش از حد حساس می شوند اما در مورد انا عکس این قضیه رخ داده و او حالا به هر بهانه ای می خندد.

مادرش درباره این شرایط تازه می گوید:«حالا هر چیزی او را می خنداند و یک بار برای ۱۵ دقیقه مدام می خندید. البته سه هفته اول خنده هایش به مراتب بیشتر بود ولی حالا به مرور یاد گرفته کمی خودش را کنترل کند».
به گزارش ایران ناز استفن باید همچنان ۱۶ ماه دیگر تحت شیمی درمانی و رادیودرمانی باشد اما به گفته پزشکان احتمال بازگشت سرطان تنها ۲۰ درصد است.
sajjad.s بازدید : 59 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
یک خانم از جمهوری آذربایجان پس از زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را کاملا تغییر داد.
"فاطمه فتحعلی اوا" خانمی که حرفه رقاصی داشت پس از بازگشت از مشهد و زیارت امام رضا (ع) به کشورش گفت: من نزدیک تر شدن به خدا را درک می کنم لازمه این کار ترک حرفه ام است و من تصمیم قاطع و راسخ خود را در این باره اتخاذ کرده ام.
 
وی افزود: دیدار از مشهد و زیارت یکی از بزرگترین رویاهای من بود. اکنون مردم مرا "مشهدی خانم" صدا می کنند … و من احساس خوشحالی بسیاری می کنم.
وی همچنین گفت که در هنگام نماز از خداوند خواسته است تا برای کنار گذاشتن شغلش به او کمک کند.
فاطمه فتحعلی اوا افزود: شاید این درخواست من تعجب ها را برانگیزد اما من از خداوند خواستم تا بابی جدید را در برابر من بازکند تا دیگر به کار قبلی خود ادامه ندهم.
"فتحعلی اوا" ابراز امیدواری کرد که دیگر آذری ها هم شانس و فرصت زیارت حرم امام رضا (ع) را داشته باشند تا بتوانند به باور کامل خدا برسند.
sajjad.s بازدید : 29 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
اقدام بی رحمانه مادری به دختر 14 ساله اش+عکس

 

وطن امروز: دختر هلندی قربانی نقشه شوم مادر حسودش شد و به قتل رسید.

 

این زن اروپایی دوست نداشت شوهرش تنها دخترشان را بیشتر از او دوست داشته باشد.

 

هفتم ژوئن 2011 میلادی‌ (17 خرداد‌ماه سال‌جاری‌) پلیس آمستردام در جریان یک جنایت عجیب قرار گرفت که ابتدا به نظر می‌رسید دختر 14 ساله خودکشی کرده است چرا که درها و قفل‌های ورودی سالم بودند و هیچ به هم‌ریختگی یا شکستگی‌ای در اثاثیه منزل وجود نداشت و مهم‌تر اینکه سرقت نیز در خانه صورت نگرفته بود.

 

در بررسی‌های نخست بازرسان پلیس احتمال دادند دختر 14 ساله در غیاب دیگر اعضای خانواده‌اش با انگیزه مرموزی در حالت روانی خاص خودکشی کرده است اما تجسس‌های پزشکی‌قانونی از وجود ضرباتی به سر دختر 14 ساله خبر داد که فرضیه مرگ خود‌خواسته را حذف کرد و تیم پلیسی خود را در برابر قتلی خاموش دید.

 

بازپرس پرونده به دنبال ردپایی از عاملان این جنایت تحقیقات خود را از پدر و مادر «جوزفین» آغاز کرد. مادر جوزفین در بازجویی‌ها به ماموران گفت: وقتی صبح می‌خواستم برای خرید بیرون بروم هرچه دخترم را صدا کردم تا همراه من بیاید، نپذیرفت و نیامد.

 

زمانی که خرید کردم همزمان با همسرم که از سرکار بازگشته بود به خانه رسیدم و هرچه به دنبال جوزفین گشتم پیدایش نکردم تا اینکه جسد وی را داخل حیاط خانه‌مان پیدا کردیم. او خود را از پشت‌بام به پایین پرتاب کرده بود.

 

با ادعاهای این زن، پلیس دست به تحقیق از پدر جوزفین زد.

 

مرد 40 ساله به ماموران گفت: مدتی بود که جوزفین دچار رفتارهای عصبی شده بود، نصیحت هم کارساز نبود تا اینکه شب پیش از حادثه به اتفاق هم به میهمانی رفتیم. ابتدا خستگی را بهانه کرد تا زود‌تر به خانه بازگردیم ولی با گذشت زمان با بهانه‌گیری‌های بچگانه مادرش را عصبانی کرد.

 

جوزفین تنها بچه خانواده بود به همین خاطر از هر محبتی بی‌نیاز بود و هرچه می‌خواست بلافاصله فراهم می‌شد.

 

من و مادرش خیلی دوستش داشتیم ولی مادرش از رفتارهای وی به تنگ آمده بود و مدام از من می‌خواست او را تنبیه کنم ولی من این کار را نمی‌کردم.

 

با ادعای این مرد، کارآگاهان بازجویی از مادر جوزفین را در دستور کار خود قرار دادند.

 

این زن وقتی همسرش را در بازجویی‌ها دید اتهام قتل را پذیرفت و گفت: وقتی ازدواج کردم از آنجایی که همسرم خیلی بچه دوست داشت تصمیم گرفتیم خیلی سریع بچه‌دار شویم ولی من نازا بودم و مانند موش آزمایشگاهی خود را به پزشکان سپردم تا درمانی برایم بیندیشند.

 

سرانجام پس از 10 سال صاحب دختری شدم. هیچ وقت شادی آن دوران را فراموش نمی‌کنم؛ زندگی‌ام رنگ و بوی تازه به خود گرفته بود اما این شادی‌ها با بزرگ‌تر شدن جوزفین روز‌به‌روز رنگ می‌باخت. دختر خودخواهی بود هرچه می‌خواست باید به دست می‌آورد. به من و پدرش بی‌محلی می‌کرد و خودش را برتر از دیگران می‌دانست، خسته شده بودم، رفتارهایش برایم غیرقابل تحمل بود، پدرش مرا از یاد برده بود، دیگر زن رویاهایش نبودم، بی‌محلی‌های او هم به این جنون افزوده بود.

sajjad.s بازدید : 88 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

سانه های اجتماعی قصد دارند این دانشجوی عراقی را یک شبه به یک ستاره تبدیل کنند. به گزارش ایران ناز آلبوم تصاویر احمد أنجل بیش از  یک میلیون بار کلیک خورده است. و حالا از او به عنوان یکی از ستاره های مردم پسند یاد میشود.

 پس از مصاحبه با یک روزنامه مهم انگلیسی زبان، حالا این دانشجوی دارو سازی عراقی و مدل پاره وقت می خواهد بر فراز جهان بدرخشد. بنا بر این گزارش، یکی از رسانه های منطقه، با خوشحالی، درباره أنجل نوشت: پسر عراقی که هوش از سر عالم برد! و یکی از کاربران هم در صفحه او نوشت: تو پادشاه عالم خواهی شد!
 این آقا پسر خود را زیباترین مرد جهان می داند! (عکس)
درباره ما
سلام به سايت تفرحي و سرگرمي و آموزشي جهان فان خوش آمديد. لطفا نظات خود را بيان بفرماييد. موفق باشيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح مطالب را چونه ميبينيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 6,289