loading...
جهان فان
sajjad.s بازدید : 214 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
آیا میدانید تعداد برد های پرسپولیس در دربی هیچگاه بیشتر از استقلال نشده؟
آیا میدانید برد 6-0 پرسپولیس مقابل استقلال با خرید یکی از بازیکنان استقلال صورت گرفت؟این بازیکن که روی 4 گل از 6 گل مقصر 100% بود,بعد اخراج از استقلال به لنگ پوشان پیوست.
آیا میدانید در سال 1374 تیم پرسپولیس که خطر سقوط را احساس می کرد از لیگ انصراف داد؟
sajjad.s بازدید : 52 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

آيا ميدانيد جرارد پيكه با شكيرا نامزد كرده در حالي كه شكيرا يكي از طرفداران شديد رئال مادريد است و حتي در زمان تعطيلي لاليگا در برنابئو كنسرت هاي خود را اجرا مي كند. ( آخه چرا با اون درا‌ز ، تو كه رئالي بودي)

_ آيا ميدانيد ديويد بكهام تاكنون به دليل فساد اخلاقي 3 بار با همسرش دعوا كرده و يك بار براي معذرت خواهي يك سرويس جواهرات صورتي به ارزش يك ميليون دلار به او داده است.( از بكهام بعيد نيست)

_ آيا ميدانيد رافائل نادال از هواداران متعصب رئال مادريد است و ارتباط نزديكي با ايكر كاسياس دارد.( اي جونم نادال از اول ازش خوشم ميومد)

_ آيا ميدانيد ليونل مسي در سن 23 سالگي با يك زن آرژانتيني به نام سابرينا راوالي كه يك مدل هستش رابطه ي نامشروع داشته است و تعجب همگان را بر انگيخته است. (همينا هستن فوتبال رو نجس ميكنن)

_ آيا ميدانيد تا روز هاي پاياني سال 2010 رائول و گوتي دو بازيكن برجسته رئال مادريد 1283 مسابقه دادند ، 400 گل زدند و 31 عنوان قهرماني كسب كردند. گوتي يك چهارم قرن را با رئال سپري كرد. او در سال 1985 عضو تيم جوانان رئال مادريد شد. رائول نيز در طول سال هاي كه در اين تيم بود 323 گل به ثمر رساند و در 741 مسابقه حضور يافت كه بيش از هر فوتباليست اسپانيايي است. (اي جونم رائول و گوتي)

_ آيا ميدانيد باشگاه رئال در سال 1902 تاسيس شد و اولين بازي خود را در 19 مي 1902 تجربه كرد.

_ آيا ميدانيد رئال مادريد يكي از 3 تيمي است كه تا حالا به دسته پايين سقوط نكرده است . ( 2 تيم ديگه بارسلونا و اتلتيك بيلبائو هستند)

_ آيا ميدانيد رئال مادريد نخستين تيم اسپانيايي هستش كه در ليگ هاي اروپايي بازي كرده است. (در سال 1955)

_ آيا ميدانيد اولين  مدير رسمي رئال آرتور جانسون بوده است و طولاني ترين مدت زمان مديريت بر حسب زمان و بازي ميگل مونيز با 15 سال و 604 بازي بوده است.

_ آيا ميدانيد گران ترين خريد رئال مربوط به كريستانو رونالدو با رقم 80 ميليون يورو است و گران ترين فروش رئال مربوط به به روبينيو به منچستر سيتي با رقم 32.5 ميليون يورو مي باشد.

_ آيا ميدانيد اولين بازيكن ملي پوش رئال خوآن مونيادين در سال 1992 بود و لوئيز فيگو با 129 بازي ملي دركل بازيگري خود ركورد دار بيشترين بازي ملي به عنوان بازيكن رئال بوده اما بيشترين بازي ملي در زمان عضويت در رئال مادريد مربوط به كاسياس با 116 بازي ملي هستش.

_ آيا ميدانيد رئال مادريد در اولين بازي ملي خود در لاليگا در سال 1929 ، 6 بر 0 پيروز شد و دراولين بازي جام حذفي  3 بر 1 باخت.

_ آيا ميدانيد بهترين برد رئال در لاليگا مربوط به برد 11 بر 2 در سال 1959 مي شود و بهترين برد در جام حذفي مربوط به برد 11 بر 1 مي شود و بهترين برد اين تيم در بازي هاي اروپايي مرلوط به برد 9 بر 0 در سال 1961 مي شود . همچنين سنگين ترين شكست اين تيم مربوط به باخت 8 بر 1 در سال 1929 در برار اسپانيول مي شود

sajjad.s بازدید : 34 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

بازیکنان خارجی رمز و راز های زیادی در زندگی خود دارند که کمتر کسی از آن ها مطلع است ...

آیا میدانید لیونل مسی تا کنون 3 تا نامزد داشته است ، با اولی خودش دعوا می کند ، دومی را مادرش نمی پسندد و با سومی در حال گفت و گو است .

 

 

آیا می دانید رنگ چشم های پپ گواردیولا بلوطی کم رنگ است .

 

 

آیا می دانید دیوید بکهام تاکنون به دلیل فساد اخلاقی اش 3 بار با همسرش دعوا کرده و یک بار برای معذرت خواهی یک سرویس جواهرات صورتی به ارزش یک میلیون دلار به او داده است .

 

 

 

 آیا می دانید  ویکتور والدز دروازه بان اول بارسلونا در تظاهرات روز پنجشنبه علیه دولت شرکت داشته است.

 

 

آیا می دانید جراد پیکه با شکیرا نامزد کرده است درحالی که شکیرا یکی از طرفتاران شدید رئال مادرید است و حتی در زمان طعتیلی لالیگا در برنابئو کنسرت های خود را اجرا می کند .

 

 

 

 

آیا می دانید فرهاد مجیدی در سال 2010 با کسب 63473 رای به عنوان محبوب ترین بازیکن سال انتخاب شد و کریم باقری در این رتبه بندی جایگاه دوم را نصیب خود کرد، در حالی که لیونل مسی رده ی دهم را به خود اختصاص داد .

 

 

آیا می دانید تمام ورزشگاه  نیوکمپ به مانیتور های لمسی مجهز است .

 

 

 

آیا می دانید لیونل مسی در حال حاضر یک لامبورگینی مشکی دارد .

 

 

 

آیا می دانید دیوید بکهام بالاخره در تابستان صاحب یک فرزند دختر می شوند .ویکتوریا و بکهام سه فرزند پسر دارند: بروکلین ۱۱ ساله ، رمئو ۸ ساله و کروز ۵ ساله .

 

 

 

آیا می دانید رافائل نادال از هواداران متعصب رئال مادرید است و ارتباط  نزدیکی با ایکر کاسیاس دارد .

 

 

 

آیا می دانید کاکا به تازگی صاحب فرزند شده است .

 

 

 

 

آیا می دانید ژاوی به دلیل علاقه ی بیش از حد به فوتبال خیلی چیز ها را فراموش می کرده ، برای مثال یک بار سال نو را فراموش کرده بود و تا ساعت 12 شب که توسط مادرش پیدا شود مشغول بازی فوتبال بوده است ، نتیجه ی این بازی 51 بر 50 بوده است .

 

 

 

آیا می دانید لیونل مسی علاقه ی بسیاری به ساعت مچی دارد .

درباره ما
سلام به سايت تفرحي و سرگرمي و آموزشي جهان فان خوش آمديد. لطفا نظات خود را بيان بفرماييد. موفق باشيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح مطالب را چونه ميبينيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 6,275